#1 2012-10-01 18:48:06

mateusz306@

Administrator

Zarejestrowany: 2012-10-01
Posty: 68
Punktów :   

Poradnik cz.1

Część Pierwsza
”Podział wiosek z racji rekrutowanych jednostek”
Wioski dzielimy na:

1.Defensywne – które z kolei dzielą się na:
a) Obronne
b) Wsparcia

Opis Wiosek:
a) Wioska Obronna (DEFFOWA) :


TYP PIERWSZY z ŁUCZNIKAMI
1800 pikinierów
9000 mieczników
7200 łuczników
1000 zwiadowców
(Ponieważ każdy z nas używa w offie 2000-2500 lekkiej, 8000 toporków i 300 taranów, więc to jest wojsko bardzo skuteczne przeciw takiemu offowi)

TYP DRUGI bez ŁUCZNIKÓW
6000 pikinierów
12000 mieczników
1000 zwiadowców.
(Dla światów bez łuczników lub osób, które nie doceniają zalety tej jednostki.)

b) Wioska Wsparcia : (DEFFOWA)

TYP PIERWSZY
2500 pikinierów
11000 mieczników
8000 łuczników
(we wsparciu liczy się ilość wojska)

TYP DRUGI
1200 pikinierów
5500 mieczników
4500 łuczników
1000 ciężkiej kawalerii
(Bardzo skuteczna ze względu na sporą ilość czarnych koników)

TYP TRZECI
3500 ciężkiej kawalerii
(wioska szybkiego reagowania o dużej sile obrony, niestety jest droga i długo się buduje, polecana powyżej 15 posiadanych wiosek)

2. Ofensywne, które z kolei dzielimy na :
a) burzące
b) czyszczące
c) niszczące
d) standardowe

Opis Wiosek:

a) burzące:
5000 toporników
2000 lekkiej kawalerii
500 łuczników na koniu
400-500 taranów

b) czyszczące:
8000-10000 toporników
2500-3000 lekkiej kawalerii
500-1000 łuczników konnych
(wykorzystywany też do wycieczek ze szlachcicem, gdy spodziewamy się niespodzianek Najczęściej wykorzystywany OFF).

c) niszczące:
3000-4000 toporników
1100-1500 lekkiej kawalerii
500 łuczników na koniu
200-250 taranów
250-300 katapult
(według mnie po co niszczyć wioskę, którą mamy przejąć? Chociaż niektórzy ten rodzaj ataku preferują)

d) Standartowe:
8000 Toporników
2500 Lekkiej Kawalerii
300 Taranów
20 Katapult
(Dlaczego taki schemat? Ja go preferuję, ponieważ tarany skutecznie ubijają mur, a katapulty tylko dlatego są dodane, aby zburzyć w ataku plac, co uniemożliwia ten trick odesłanie wojska przez Wroga czy powrót odesłanego wojska przed atakiem przez Szlachcica)

3. Zwiadowcze, które z kolei dzielimy na:
a) zwiadowcze
b) zwiadowczo-uderzeniowe

a) zwiadowcza
9000 zwiadowców
(Mają silę przebicia, ale ponieważ zwiad nie jest odporny na ataki, musi to być wioska położona w centrum naszych wiosek obronnych)

b) zwiadowczo-uderzeniowa
2000-3000 zwiadowców
3000-4000 lekkiej kawalerii
(gdy szybko trzeba dobijać wrogowi, dochodzące wsparcie i wiedzieć co doszło do wioski wroga, jedynie na niskim poziomie muru polecana ze względu na szybkość)
Krótkie podsumowanie :

I teraz rodzi się pytanie zadawane przez każdego z Was, co zrobić z wioską, którą niedawno przejęliśmy. Więc od samego początku musimy podjąć decyzję, jaka ma to być wioska i odpowiednio budować budynki. Wiadomo, że na początku każdy z Nas, posiada jedną wioskę, co rodzi pewną sprzeczność jej prawidłowej zabudowy wojskiem i budynkami. Ale z pewnym czasem, rozbudujemy ją wedle odpowiedniego schematu, który będzie nam odpowiadać. A wojska (śmieci) po prostu wybijemy. Dobrze wybudowana wioska nie powinna przekraczać 8500-10000 punktów, aby nie zabierać miejsca wojsku, bo ono w tej grze jest najważniejsze, a nie mury i punkty. Pamiętać należy i bezwzględnie przestrzegać zasady nie mieszania wojsk w jednej wiosce. Ponieważ nie mogą w niej być jednocześnie rekrutowane jednostki atakujące i obronne.(Taka wioska jest bezwartościowa i zostaje skutecznie zdobyta bądź rozbrojona w bardzo krótkim czasie). Praktycznie jednym małym atakiem taką wioskę idzie rozbić, przez co stajemy się farmą i kłopotem dla plemienia, gdyż potrzebujemy wsparcia. A wsparcia wysyłamy tylko z takich wiosek o których była mowa wyżej. Wioski obronne chronią wioski atakujące, wioski wsparcia stanowią rezerwę uzupełniającą obronę i służą innym z ewentualna pomocą. To taka pierwsza część związana z rekrutacją wojsk, niedługo napiszę kolejne części zabudowy wioski i skuteczności walk w grze. Na pewno napiszę temat, który na pewno wielu uważa za kompendium wiedzy, czyli schemat optymalnego rozbudowania budynków w wiosce z uwagi na jej charakter. A także gdzie budować pałace a gdzie nie powinniśmy ich stawiać lub inne rzeczy istotne a dotyczące tej gry z myślą o najlepszym wykorzystaniu tych instrumentów, które dał nam autor tego programu komputerowego. Innym nie mniej ważnym tematem jest struktura wiosek gracza
Ale to tematy na kolejną przygodę z Plemionami.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.paint-online.pun.pl www.tibia33.pun.pl www.tiersen.pun.pl www.thawmody.pun.pl www.amazonki.pun.pl